سردار دهقان مهمان سرباز شد

به گزارش باد صبا، چهارمین روز از سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با حضور بعضی چهره های سیاسی در سالن های میزبان جشنواره و همچنین بعضی نکات و حواشی دیگر سپری شد.

سردار دهقان مهمان سرباز شد

به گزارش گروه فرهنگی باد صبا، روز سه شنبه 14 بهمن سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر چهارمین روز برگزاری خود را سپری کرد. در این روز تمامی اجرا های جشنواره به دکتر شیرین روحانی راد از شهدای مدافع سلامت تقدیم شد.

در این روز شیوا قاسمی پور نماینده مریوان به تماشای نمایش آژاکس فاتح بادپروا در چهارسوی مجموعه تئاتر شهر نشست و سردار حسین دهقان مشاور فرماندهی کل قوا در صنایع دفاعی تماشاگر نمایش سرباز به کارگردانی حسین پارسایی شد که در تالار وحدت روی صحنه رفت.

نمایش های مختلف صحنه ای و خیابانی در چهارمین روز جشنواره سی و نهم اجرا و همچون روز های گذشته بعضی با استقبال بیشتری از سوی مخاطبان همراه شدند.

یکی از آثاری که در چهارمین روز جشنواره تئاتر فجر با استقبال مخاطبان و علاقه مندان به تئاتر به صحنه رفت، نمایش اتول سورون به کارگردانی شهروز دل افکار بود که در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفت.

البته حاشیه ای که برای اجرای این اثر نمایشی به وجود آمد، تأخیر در ساعت شروع اجرا بود.

به دلیل ضبط تصویری اجرای اتول سورون توسط ستاد برگزاری جشنواره سی و نهم برای پخش مجاری آن، اجرای نمایش که قرار بود ساعت 19 شروع گردد با تأخیر بیش از 30 دقیقه ای همراه شد.

این در حالی است که مدت زمان اجرای اتول سورون در جدول جشنواره 100 دقیقه اعلام شده بود و با توجه با تأخیر بیش از 30 دقیقه ای اتفاق افتاده، بعضی از مخاطبان که از وسیله نقلیه شخصی خود برای حضور در تماشاخانه ایرانشهر استفاده نموده بودند، با مشکل محدودیت تردد شبانه روبرو شوند و این امر با گلایه این گروه از مخاطبان همراه بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سردار دهقان مهمان سرباز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردار دهقان مهمان سرباز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید