رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد در برخی از استان ها

به گزارش باد صبا، کارشناس سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد در برخی استان های کشور خبر داد و اعلام نمود: شمال خلیج فارس مواج و متلاطم است.

رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد در برخی از استان ها

به گزارش ایرنا، امین حسین نقشینه شرایط جوی کشور را برای امروز 12 آبان و روز های آینده پیش بینی کرد و گفت: امروز (پنجشنبه) برای استان های خوزستان، فارس، بوشهر، شمال خلیج فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، یزد، جنوب لرستان، خراسان های جنوبی، رضوی و شمالی، سمنان، مازندران، گلستان، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی برای فردا در خراسان جنوبی و رضوی، کرمان، یزد، فارس، هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب بوشهر، بارش باران، رعدوبرق، باد شدید پیش بینی کرد که به گفته وی در برخی نقاط با بارش تگرگ و در نقاط مستعد نیز با خیزش گردوخاک همراه خواهد شد.

نقشینه توضیح داد: روز شنبه آینده برای شرق، شمال شرق و استان های ساحلی خزر، بارش پراکنده رخ می دهد. یکشنبه در استان های ساحلی خزر و شمال شرق، برای دوشنبه نیز علاوه بر این منطقه ها در جنوب شرق بارش پیش بینی شده است.

به گفته وی، امروز شمال خلیج فارس مواج و متلاطم است. همچنین آسمان تهران نیز در سه روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری خواهد بود و بیشینه دمای مرکز امروز 19 و شنبه 18 درجه خواهد شد؛ کمینه دمای امروز تهران 12 درجه ثبت شد.

منبع: فرارو

به "رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد در برخی از استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد در برخی از استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید