رقیب چینی آیفون و گلکسی

به گزارش باد صبا، دیجیاتو نوشت: یکی از منابع مطلع بازار با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) می گوید هواوی ظاهراً در حال آزمایش دو اندازه مختلف نمایشگر برای سری P70 است.

رقیب چینی آیفون و گلکسی

یکی از منابع مطلع بازار با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) می گوید هواوی ظاهراً در حال آزمایش دو میزان مختلف نمایشگر برای سری P70 است.

سری هواوی P70 موبایل های نسل تازه این شرکت هستند و تا به امروز اطلاعات مختلفی در خصوص مشخصات آنها منتشر شده است. حساب کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو که اطلاعاتی در خصوص مشخصات دستگاه ها به اشتراک می گذارد، اخیراً اطلاعات بیشتری در خصوص گوشی های هوشمند نسل تازه هواوی به اشتراک گذاشته است.

هواوی P70 با چه مشخصات احتمالی به بازار عرضه خواهد شد؟

براساس طبق اطلاعات فاش شده، هواوی در حال آزمایش دو گزینه نمایشگر 6.5 اینچی و 6.8 اینچی برای سری P70 است. انتظار می رود هر دو میزان دارای طراحی منحنی 2.5D با وضوح 1.5K و فناوری LTPO برای به نمایش گذاشتن تصاویری روان باشند. بعلاوه گفته می گردد که حاشیه های نمایشگر به صورت چشمگیری باریک خواهند بود.

گزارش های قبلی حاکی از آن است که سیستم دوربین سری هواوی P70 نیز پیشرفت های قابل توجهی خواهد داشت. انتظار می رود دوربین این سری شامل حسگر امنی ویژن OV50H با دیافراگم فیزیکی متغیر باشد.

حسگر امنی ویژن OV50H که در ژانویه 2023 معرفی گشت، یک سنسور 50 مگاپیکسلی با وضوح بالا است که برای گوشی های هوشمند رده بالا طراحی شده. با میزان حسگر 1/1.3 اینچی و میزان پیکسل 1.2 میکرونی، انتظار می رود تجربه عکاسی در نور کم عالی را ارائه دهد.

این سنسور از حالت های مختلف HDR، نرخ فریم ریت بالا و ویژگی های پیشرفته ای مانند ضبط ویدیوی 8K و ویدیوی 4K با لرزش گیر الکترونیکی تصویر (EIS) پشتیبانی می نماید.

بعلاوه انتظار می رود سری هواوی P70 با طراحی منحصربه فرد دوربین پنل پشتی خود، از لنز سه گانه بهره ببرد که به صورت مثلثی چیده شده اند. این دستگاه بعلاوه دارای برند XMAGE هواوی خواهد بود.

علاوه براین، انتظار می رود این سری با باتری 5000 میلی آمپرساعتی و بلندگوهای دوگانه استریو عرضه گردد. مدل پایه احتمالاً از تراشه کرین 9000S بهره خواهد برد. خبرهای غیررسمی می گوید این سری احتمالا اواخر ماه مارس یا اوایل آوریل از راه می رسد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "رقیب چینی آیفون و گلکسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب چینی آیفون و گلکسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید