رضایت 73 درصدی شهروندان از عملکرد میادین میوه و تره بار

به گزارش باد صبا، عبدالحسین رحیمی که در جمع روسای بازرسی سازمان ها و شرکت های تحت پوشش معاونت خدمات شهری سخن می گفت، اضافه کرد: این مسئولیت و حساسیت برای افرادی که در حوزه نظارت مشغول به کار هستند به مراتب پیچیده تر است.

رضایت 73 درصدی شهروندان از عملکرد میادین میوه و تره بار

وی با اشاره به اینکه کار در شهر بسیار بزرگی همچون تهران از همه جا سخت تر است و کارکنان شهرداری تهران در گمنامی کار می نمایند و سختی ها را تحمل می نمایند و دم نمی زنند، اظهار کرد: آنها که از خدمتگزاران مجموعه مدیریت شهری ایراد می گیرند، اگر مرد اقدام هستند، وسط میدان بیایند و کار در شهرداری تهران را تجربه نمایند.

رحیمی با بیان اینکه نیروهای سختکوش شهرداری تهران، شب و روز، در برف و باران و حتی ایام عید مشغول به کار و خدمات رسانی به شهروندان هستند، توضیح داد: کاش قدر این نیروهای شریف را بدانیم و اگر قرار است این مجموعه را نقد کنیم و در مورد آن قضاوت کنیم، با شناخت بهتر و بیشتر از این مجموعه و دشواری های کار در آن، این کار را انجام می دادیم. دیکته نانوشته غلط ندارد

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران نهادی غیردولتی است که به صورت شبانه روزی با مردم سر و کار دارد و بزرگ ترین سرمایه آن مردم و همراهی آنهاست، اظهار کرد: اگر شهرداری تهران تقویت نگردد، آسیب می بیند و اگر این مجموعه صدمه ببیند، در واقع مردم متضرر می شوند و آسیب می بینند.

رحیمی با بیان اینکه باید این فرهنگ را جا بیندازیم که دیکته نانوشته غلط ندارد و با توجه به حجم بالای کار در شهرداری تهران، ممکن است اشکالاتی هم وجود داشته باشد، توضیح داد: مدیریت شهری تهران در حال پوست اندازی از نظام سنتی به سمت و سوی نظام مدرن بر بستر شهر هوشمند است.

وی با اشاره به اینکه شهر هوشمند مبتنی بر نگاه فرآیندمحور، بسیار بهتر می تواند متناسب با نیازهای امروز شهر و خدمات مورد انتظار شهروندان باشد، اشاره نمود: شفاف سازی باعث نظارت پذیری و افزایش دقت در کارها می گردد و از این رو، باید از ایجاد شفافیت در امور استقبال کنیم.

رحیمی با بیان اینکه حوزه های نظارت، چشم و گوش مجموعه ها هستند و افرادی که در بخش های نظارتی کار می نمایند، مسئولیت خطیر صیانت و مراقبت از مجموعه را بر عهده دارند، توضیح داد: مجموعه بازرسی در شهرداری تهران، همانقدر که نقش نظارتی بر عهده دارد، نقش حمایتی نیز دارد.

رضایت شهروندان از میادین میوه و تره بار باید به 90 درصد برسد وی با اشاره به اینکه بر اساس آخرین نظرسنجی به عمل آمده، بیش از 73 درصد شهروندان از عملکرد سازمان مدیریت میادین رضایت دارند، در حالی که در گذشته میزان این رضایتمندی تنها 37 درصد بود، اظهار کرد: افزایش 36 درصدی رضایت شهروندان در مدت 3 سال گذشته، نشان دهنده این است که میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد میادین و بازارهای میوه و تره بار، هر سال به طور متوسط 12 درصد افزایش می یابد.

رحیمی با بیان اینکه اعتقاد داریم حق با مردم است و مردم باید حق انتخاب داشته باشند، توضیح داد: مصداق این نوع نگاه را در اجرای طرح دستچین در میادین میوه و تره بار شاهد هستیم که به موجب آن شهروندان حق انتخاب میوه را دارند و می توانند میوه مورد نظر خود را سوا نمایند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در سرانجام با تاکید بر اینکه این سازمان در 241 میدان و بازار با شهروندان سر و کار دارد و با توجه به ساز و کار موجود، اساساً کار در این مجموعه بسیار سخت است و صعوبت های خاص خود را دارد، اظهار داشت: با این وجود، با تمام توان کوشش خواهیم کرد تا میزان رضایت شهروندان از عملکرد سازمان مدیریت میادین از 73 درصد به 90 درصد برسد.

همچنین در این جلسه، فردین رحمان نژاد، معاون سازمان بازرسی شهرداری تهران در حوزه خدمات شهری، با تقدیر و تشکر از خدمات سازمان مدیریت میادین و زحمات این سازمان در خدمات رسانی به شهروندان گفت: فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار به صورت مستقیم با مردم سر و کار دارد و از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رضایت 73 درصدی شهروندان از عملکرد میادین میوه و تره بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت 73 درصدی شهروندان از عملکرد میادین میوه و تره بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید