راه اندازی اپلیکیشن راهنمای جامع گردشگری نطنز

به گزارش باد صبا، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نطنز گفت: اپلیکیشن جامع راهنمای گردشگری نطنز با کوشش مداوم این اداره راه اندازی شد.

راه اندازی اپلیکیشن راهنمای جامع گردشگری نطنز

به گزارش باد صبا حسین یزدانمهر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اپلیکیشن جامع راهنمای توریستی نطنز، قابلیت دانلود از فضای مجازی و نصب بر روی گوشی تلفن همراه را دارد که با قابلیت موقعیت یابی در هر نقطه از کشور قابل استفاده است.

وی اضافه نمود: معرفی اعلام مراکز تفرجگاهی، معرفی جاذبه های تاریخی، جاذبه های طبیعی و توریستی، معرفی هتل ها، اقامتگاه ها، معرفی اماکن مذهبی و زیارتگاه ها، امداد و نجات، جایگاه های سوخت و دیگر نقاط مهم شهرستان نطنز از ویژگی های این اپلیکیشن است.

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و توریستی شهرستان نطنز گفت: بعلاوه تارنمای میراث فرهنگی نطنز نیز به آدرس www.natanzcth.ir نیز با هدف معرفی هر چه بهتر شهرستان نطنز کار خود را شروع نموده است.

یزدانمهر توضیح داد: در این تارنما همشهریان می توانند تصاویر و متن و فیلم های مرتبط با آثار میراث فرهنگی و طبیعی شهرستان نطنز را برای هم وطنان به اشتراک بگذارند.

وی اعلام نمود: با توجه به اینکه امروزه بخش زیادی از مردم، زمان خود را در فضای مجازی سپری می نمایند، می توان با بهره گیری از فضای مجازی برای جذب توریست گام برداشت.

منبع: دنیای سفر

به "راه اندازی اپلیکیشن راهنمای جامع گردشگری نطنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی اپلیکیشن راهنمای جامع گردشگری نطنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید