دولت برای بهبود شرایط کشور زحمات فراوانی کشیده است، تیم مالی روی حل مسائل معیشتی مردم تمرکز کند

به گزارش باد صبا، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت برای بهبود شرایط مالی کشور زحمات فراوانی کشیده، اما باید قبول کنیم که نقاط ضعفی نیز دارد.

دولت برای بهبود شرایط کشور زحمات فراوانی کشیده است، تیم مالی روی حل مسائل معیشتی مردم تمرکز کند

بهروز نعمتی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ، با اشاره به هفته دولت اظهار کرد: دولت زحمات فراوانی برای بهبود شرایط مالی کشور کشیده، اما باید قبول کنیم که نقاط ضعفی نیز دارد.

او اضافه کرد: معتقدم اساسی ترین نقطه ضعف دولت در مجموعه تیم مالی آن وجود دارد، چراکه این تیم دید روشنی برای بهبود بعضی از شرایط مالی کشور ندارد و طبیعتا این امر برآیند مثبتی تلقی نمی گردد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی توضیح داد: دولت کار های بسیار بزرگی در بخش انرژی، مهار آب های سرزمینی، ساخت نیروگاه ها، بنزین، گاز و برق رسانی به روستا ها انجام داده است، اما تحت الشعاع موضوعی به نام مسائل مالی و معیشتی قرار گرفته است که باید تمرکز اصلی خود را بر روی این مسئله قرار دهد.

نعمتی با اشاره به لایحه حذف 4 صفر از پول ملی اضافه کرد: این لایحه باید به صورت شکلی در کمیسیون مالی و کمیته های ذیل آن آنالیز و هدف گذاری گردد.

او بیان نمود: بنده به عنوان یک نماینده هدف این لایحه را متوجه نمی شوم و فکر می کنم که شفاف نیست، اما حتما تیم مالی دولت سناریویی برای این موضوع دارد که باید آن را مطرح کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم که با توجه به شرایط فعلی با حذف 4 صفر از پول ملی اتفاق خاصی در اقتصاد کشور نمی افتد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دولت برای بهبود شرایط کشور زحمات فراوانی کشیده است، تیم مالی روی حل مسائل معیشتی مردم تمرکز کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت برای بهبود شرایط کشور زحمات فراوانی کشیده است، تیم مالی روی حل مسائل معیشتی مردم تمرکز کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید