اپل ویژن پرو چهار نسل تا بی نقص شدن فاصله دارد

به گزارش باد صبا، زومیت: اپل ویژن پرو در مدتی کوتاه سروصدای زیادی به پا نموده است؛ اما به نظر می رسد همچنان راه درازی در پیش دارد تا به فرم ایدئال خود برسد.

اپل ویژن پرو چهار نسل تا بی نقص شدن فاصله دارد

به گزارش بلومبرگ، برخی از اعضای تیمی که روی هدست واقعیت مجازی اپل کار می نمایند، معتقدند که ویژن پرو برای استفاده روزانه، همچنان احتیاج به تغییرات زیادی دارد. معین نیست تیم توسعه اپل چه چیزی را به عنوان محصول ایدئال در نظر می گیرد، اما با توجه به گزارش های کاربران از مسائل ویژن پرو، این محصول احتیاج به اصلاحات نسبتاً زیادی دارد.

بسیاری از کاربران ویژن پرو احساس می نمایند که این هدست برای استفاده طولانی، بیش ازحد سنگین است. از دیگر نقدها می توان به عمر باتری ضعیف، کمبود برنامه های اختصاصی و وجود باگ ها در visionOS اشاره نمود.

اگر تیم توسعه اپل مسائل ویژن پرو را در چهار نسل بعدی حل نماید (مانند روند پیشرفتی که گوشی آیفون، آیپد و اپل واچ در این سال ها داشتند) پیش بینی می گردد که ویژن پرو در نهایت جایگزین آیپد گردد.

با وجود کوشش های اپل برای تبدیل کردن آیپد به محصولی که روزی بتواند جایگزین مک بوک گردد، اکنون این دستگاه جایگاه معینی در میان دیگر محصولات اپل ندارد. اپل با رونمایی از قابلیت Stage Manager، آوردن نرم افزار های حرفه ای به اپ استور و مجهز کردن تبلت هایش به تراشه سری M، سعی کرد این محصول را برای کاربری های حرفه ای بهینه کند؛ اما این اقدامات چندان نتیجه بخش نبوده است.

قیمت اپل ویژن پرو از 3500 دلار آغاز می گردد، در حالی که قیمت هدست واقعیت مجازی برند های دیگر بسیار کمتر است.

منبع: انتخاب

به "اپل ویژن پرو چهار نسل تا بی نقص شدن فاصله دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل ویژن پرو چهار نسل تا بی نقص شدن فاصله دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید