اظهار نظر بسیار عجیب گل محمدی، یحیی مدیران پرسپولیس را لو داد

به گزارش باد صبا، این همان روزهایی است که مدیران پرسپولیس باید انتظارات گابریل کالدرون را برآورده می کردند و او را به تهران برمی گرداندند

اظهار نظر بسیار عجیب گل محمدی، یحیی مدیران پرسپولیس را لو داد

به گزارش باد صبا، تمرین امروز پرسپولیس با حضور اصحاب رسانه و طرفداران برگزار گردید. در حاشیه این تمرین یحیی گل محمدی سرمربی جدید سرخپوشان هم مصاحبه ای با باد صبا انجام داد. این مصاحبه دو بخش مهم داشت؛ یکی جایی که از یحیی در خصوص رقم قراردادش و نیز شایعه پرداخت شش میلیارد تومانی پرسپولیس به شهرخودرو برای دریافت رضایتنامه او سوال شد که البته گل محمدی جواب نداد و گفت: سرک نکشید.

بخش دوم اما در خصوص نقل وانتقالات پرسپولیس بود؛ جایی که به نظر می رسد یحیی ناخواسته مدیران پرسپولیس را لو داد. گل محمدی گفت: در خصوص اوساگونا باید بگویم 10 روز پیش از باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفتند و نظرم را پرسیدند. این یعنی 10 روز پیش برای پرسپولیسی ها قطعی بود که یحیی سرمربی آنهاست و با نظر او بازیکن هم خریدند! این همان روزهایی است که مدیران پرسپولیس باید انتظارات گابریل کالدرون را برآورده می کردند و او را به تهران برمی گرداندند. روزهایی که باشگاه مدام می گفت: نگران نباشید، کالدرون قطعا برمی شود!

منبع: همشهری آنلاین

به "اظهار نظر بسیار عجیب گل محمدی، یحیی مدیران پرسپولیس را لو داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهار نظر بسیار عجیب گل محمدی، یحیی مدیران پرسپولیس را لو داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید