شروع طرح عیدانه استاندارد در همدان

به گزارش باد صبا، خبرنگاران/همدان مدیر کل اداره استاندارد همدان از شروع طرح عیدانه استاندارد در همدان اطلاع داد.

شروع طرح عیدانه استاندارد در همدان

محمد مددی در گفت وگو با باد صبا، اظهار کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور از 15 اسفندماه در استان همدان شروع شد و تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طرح فوق در دو محور اجرا خواهد شد، بیان کرد: یک بخش در مقدار شناسی قانونی است که همه ترازوهای واحدهای صنفی به ویژه واحدهای پر مصرف در این طرح تحت نظارت های ویژه و مستمر قرار می گیرند.

مددی توضیح داد: محور بعدی مربوط به شبکه توزیع است که در امر نظارت بر کالاها و خدمات مشمول استاندارد اجباری است، علاوه بر این محور بعدی در راستای نظارت بر اساس ماده 17 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد در راستای نظارت بر اماکن عمومی اعم از هتل ها و رستوران ها است.

مدیر کل اداره استاندارد همدان ادامه داد: با تشدید بازرسی ها بازار شب عید را برای محصولات بی کیفیت و با کیفیت پایین و کم فروشان نا امن خواهیم کرد.

به گفته وی، هدف از اجرای این طرح ارائه خدمات مطلوب و سالم به شهروندان است و به منظور کنترل بر کیفیت کالاهای عرضه شده و خدمات ارائه شده و بعلاوه داشتن نشان استاندارد، بازرسان به صورت روزانه از مراکز عرضه و خدمات بازرسی و نظارت به عمل می آورند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شروع طرح عیدانه استاندارد در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح عیدانه استاندارد در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید