پوستر فاصله کانونی رونمایی شد، شک به واقعیت وجودی خود

به گزارش باد صبا، نمایش فاصله کانونی به کارگردانی رامین بیات و نویسندگی آرش سرکوهی از 1 تا 7 مهر در تماشاخانه تئاتر مستقل تهران روی صحنه می رود. این نمایش بر اساس طرحی از آمین فیض آبادی اجرا خواهد شد که کارگردانی هنری و آهنگسازی این پروژه را نیز به عهده دارد. پوستر این اثر نمایشی که توسط سعید رضوانی طراحی گردیده است، نیز به تازگی رونمایی گردیده است.

پوستر فاصله کانونی رونمایی شد، شک به واقعیت وجودی خود

رضا بهبودی و کلادیا فان هسلت بازیگران این نمایش هستند که مدتی پیش تمرینات خود را شروع نموده اند. همچنین آنسامبل لوکس ان-ام از آلمان، سیلکه لانگه، روت فلتن از برلین و حمید شاهسون اجرای موسیقی این اثر را به عهده دارند.

فاصله کانونی محصول مشترک ایران و آلمان است که پس از اجرا در تهران، در تاریخ 24 و 25 آبان نیز در سالن اپرای برلین اجرا خواهد شد.

در شرح نمایش فاصله کانونی آمده است: شخصیت های این نمایش به واقعیت وجودی خود شک می نمایند و سیزیف وار به دنبال حل این مشکل اند.

عوامل این نمایش عبارتند از طراح، آهنگساز و کارگردان هنری: آمین فیض آبادی، کارگردان: رامین بیات، نویسنده: آرش سرکوهی، مدیریت صـدا: آنـکـیـدو دارش، طراح صحنه: سعید حسنلو، طراح لباس: نسرین خرمی، طراح نور: علی کوزه گر، مدیر تبلیغات و روابـط عـمومی: مهسا همتی، طراح گرافیک: سعید رضوانی، دستیار اول کارگردان: هادی همتی، دستیار فراوری آلمان و ایران: آناهیتا صفرنژاد، دستیار لباس: شیما مصحفی شبستری، دستیاران صحنه: حمید شهرانلو، فاطمه صفیری، ساخت تیزر: محمد رضایی، تبلیغات فضای مجازی: علی صادقیان.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پوستر فاصله کانونی رونمایی شد، شک به واقعیت وجودی خود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستر فاصله کانونی رونمایی شد، شک به واقعیت وجودی خود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید