پرسپولیس به بازی های خانگی امیدوار باشد؟

به گزارش باد صبا، پرسپولیس تا خاتمه نیم فصل 5 بازی دیگر در تهران برگزار خواهد نمود که از این تعداد بازی سه دیدار مقابل پیکان، تراکتورسازی و پارس جنوبی روز جمعه برگزار می گردد و سایر بازی ها در اواسط هفته.

پرسپولیس به بازی های خانگی امیدوار باشد؟

به گزارش باد صبا ، استقبال طرفداران از بازی های این فصل پرسپولیس در استادیوم آزادی چندان جالب نبوده است. پرسپولیس تاکنون پنج بار در استادیوم آزادی به میدان رفته که یکی از آنها دربی بود. پرسپولیس در چهار بازی خانگی دیگر مقابل فولاد، نفت مسجدسلیمان، نساجی و سپیدرود بازی کرد که در هیچکدام از این مسابقات حتی نیمی از 78 هزار جایگاه استادیوم آزادی پر نشد. البته از این چهار بازی فقط دو تای اول روز جمعه برگزار گردید و دو تای بعدی را پرسپولیسی ها اواسط هفته برگزار کردند.

شاید نام و اعتبار حریفان و هفته های ابتدایی لیگ دلیل دیگری بر استقبال کم پرسپولیسی ها بوده اما می توان امیدوار بود در ادامه راه و تا سرانجام نیم فصل، شرایط سکوها برای پرسپولیس در بازی های خانگی بهتر گردد. بخصوص اگر پرسپولیس به صعود جانانه اش در لیگ قهرمانان ادامه دهد، دیدار با تیم های پرستاره و بالای جدولی مثل تراکتورسازی یا ذوب آهن و پیکان م تواند شرایط میزبانی های پرسپولیس در استادیوم آزادی را تغییر دهد.

پرسپولیس تا سرانجام نیم فصل 5 بازی دیگر در تهران برگزار خواهد نمود که چهار تای آن قطعا در آزادی انجام خواهد شد. از این تعداد بازی سه دیدار مقابل پیکان، تراکتورسازی و پارس جنوبی روز جمعه برگزار می گردد و سایر بازی ها در میانه هفته انجام خواهد شد.

2 – 210

منبع: ایران ورزشی

به "پرسپولیس به بازی های خانگی امیدوار باشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس به بازی های خانگی امیدوار باشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید