فرشاد پیوس: بازیکنان السد تحت تاثیر طرفداران قرار نمی گیرند، پرسپولیس باید باهوش بازی کند

به گزارش باد صبا، فرشاد پیوس مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت که سرخپوشان در بازی برگشت با السد باید باهوش و حساب گردیده بازی نمایند.

فرشاد پیوس: بازیکنان السد تحت تاثیر طرفداران قرار نمی گیرند، پرسپولیس باید باهوش بازی کند

فرشاد پیوس در مصاحبه با خبرنگار ورزشی باد صبا، در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد روحیه بخش برابر السد قطر گفت: وضعیت پرسپولیس بسیار خوب است و مسئله مهم روحیه پیروزی است که در بین بازیکنان و کادر فنی دیده می گردد. پرسپولیس واقعا مقابل السد یک کار بزرگ انجام داد و این در حالی است که از لحاظ بازیکن اصلا در شرایط خوبی قرار نداشت. این برد نقش مهمی در صعود پرسپولیس خواهد داشت ولی مسئله مهم این است که هنوز بازی برگشت انجام نگردیده است.

وی با اشاره به حرفه ای بودن السد قطر تاکید نمود: السد بازیکنانی خطرناک و حرفه ای مثل ژاوی، گابی و بغداد را دارد و آنها تیمی نیستند که در استادیوم آزادی تحت تاثیر طرفداران پرسپولیس قرار بگیرند. السد چند هفته پیش استقلال را هم در استادیوم آزادی شکست داد و با جو این استادیوم ناآشنا نیست، آنها دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند و پرسپولیس باید در آزادی حساب گردیده و باهوش فوتبال بازی کند. بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که هنوز چیزی تمام نگردیده است.

پیوس در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تاکید نمود: اگر پرسپولیس به فینال برود بازی برگشت در تهران برگزار می گردد و این یک امتیاز مثبت است چون پرسپولیس می تواند با کسب یک نتیجه خوب در بازی رفت، در بازی برگشت از حمایت طرفدارانش بهره ببرد. نماینده های ژاپن و کره هم تیم های خوبی هستند و پرسپولیس کار آسانی ندارد. با این حال باید بگویم که پرسپولیس تیم شایسته ای است و همه ما از صمیم قلب دعا می کنیم که این تیم قهرمان گردد.

به گزارش باد صبا دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و السد اول آبان در استادیوم آزادی برگزار می گردد. پرسپولیس در بازی رفت یک بر صفر به برتری رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرشاد پیوس: بازیکنان السد تحت تاثیر طرفداران قرار نمی گیرند، پرسپولیس باید باهوش بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرشاد پیوس: بازیکنان السد تحت تاثیر طرفداران قرار نمی گیرند، پرسپولیس باید باهوش بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید