A55 در این کشور عرضه نخواهد شد!

به گزارش باد صبا، سامسونگ فعلاً برنامه ای برای عرضه گلکسی A55 در بازار ایالات متحده ندارد.

A55 در این کشور عرضه نخواهد شد!

به گزارش خبرگزاری باد صبا ، سامسونگ روز گذشته دو گوشی میان رده گلکسی A35 و گلکسی A55 را برای تکمیل مجموعه گلکسی A خود در سال 2024، رونمایی کرد.

براساس گزارش زومیت، یکی از نمایندگان سامسونگ در ایالات متحده به سی نت گفت: ما می توانیم تأیید کنیم که گلکسی A35 5G به بازار ایالات متحده خواهد آمد و مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر در هفته های آینده هستیم. ما فعلاً گلکسی A55 5G را عرضه نخواهیم کرد.

هنوز دلیل عرضه نشدن گوشی سامسونگ مدل گلکسی A55 در بازار ایالات متحده تعیین نیست. اما می توان این رویکرد را به قیمت گوشی و رقابت احتمالی با گلکسی S23 FE نسبت داد. سال گذشته قیمت گلکسی A54 در زمان عرضه در ایالات متحده، 450 دلار بود.

سامسونگ بهترین گوشی میان رده 2024 خود را با چندین ارتقا نسبت به نسل قبل از جمله پردازنده سریع تر 4 نانومتری اگزینوس 1480، فریم فلزی، گوریلا گلس ویکتوس پلاس، پلتفرم امنیتی Samsung Knox و پشتیبانی از eSIM رونمایی کرده است.

با حضور گلکسی S23 FE در بازار، سامسونگ ممکن است به جای عرضه گلکسی A55 در ایالات متحده، طی چندین قرارداد تازه با اپراتورها و ارائه پیشنهادهای مجذوب کننده، خریداران را به سمت گلکسی S23 FE سوق دهد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "A55 در این کشور عرضه نخواهد شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "A55 در این کشور عرضه نخواهد شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید