مراسم اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان در پارک خیبر اراک

به گزارش باد صبا، رئیس بهزیستی اراک گفت: جامعه ما نیازمند طرح هایی هستند که با هدف آموزش مهارت های زندگی و مشارکت نوجوانان برگزار می شود.

مراسم اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان در پارک خیبر اراک

به گزارش خبرنگار از ؛ مراسم اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا) که با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مشارکت نوجوانان در برنامه های فرهنگی و مذهبی برگزار شده بود امروز در پارک خیبر اراک با حضور مسئول اجتماعی شورای شهر و آموزش و پرورش و نینجتسوکارهای اراکی برگزار شد.

میلاد مشایخی رئیس بهزیستی شهرستان اراک در حاشیه این مراسم در مصاحبه با خبرنگار از ؛ گفت: طرح (مانا) در تیرماه سال جاری در پارک خیبر افتتاح شد و در این مدت شاهد نتیجه های خوبی از این برگزاری این طرح بودیم.

او با بیان اینکه سخنرانی و آموزش برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی کافی نیست خاطرنشان کرد: اگر سخنرانی نتیجه داشت اکنون ما شاهد این همه آسیب های اجتماعی نبودیم و جامعه ما نیازمند طرح هایی هست که مردم برای حل مسائل، خودشان فعال باشند.

او ادامه داد: حال جامعه ما در مسائل آسیب های اجتماعی خوب نیست و والدین باید همانطور که به تغذیه و پوشاک فرزندان خود رسیدگی می کنند به همان اندازه به سلامت روان آن ها نیز توجه داشته باشند.

او با اشاره به آسیب هایی که در اکثر منطقه های شهر وجود دارد گفت: از مسائل آسیب های اجتماعی هیچکس مصون نیست و طرح هایی مثل طرح مانا که با هدف آموزش مهارت های زندگی با مشارکت نوجوانان برگزار شده است حلقه گمشده جامعه ما هستند.

رئیس بهزیستی اراک اضافه نمود: اگر ما ناتوان باشیم و جوانان و نوجوانان را با برنامه های متنوع فرهنگی جذب نکنیم ممکن است گروه های دیگری با مواد مخدر با برنامه های ضد اجتماعی جذبشان کنند و آسیب های اجتماعی رخ بدهد.

او با بیان اینکه افراد زیادی در برگزاری این طرح زحمت کشیده اند گفت: تداوم اینگونه برنامه ها و طرح ها نیازمند استقبال و مشارکت بیشتر مردم است تا ما بتوانیم با قدرت تر از گذشته در این راستا قدم برداریم.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مراسم اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان در پارک خیبر اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان در پارک خیبر اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید