مجوز وزارت ورزش؛ شرط جذب مربی و بازیکن خارجی در استقلال و پرسپولیس

به گزارش باد صبا، باشگاه های استقلال و پرسپولیس به دلیل مسائل متعدد اقتصادی در عقد قرارداد با مربیان و بازیکنان خارجی، برای جذب خارجی ها احتیاج به مجوز وزارت ورزش و جوانان دارند.

مجوز وزارت ورزش؛ شرط جذب مربی و بازیکن خارجی در استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی باد صبا، مسائل اخیر در زمینه امضای قرارداد با مربیان و بازیکنان خارجی که پرداخت دستمزدشان حواشی زیادی را ایجاد کرد، باعث به وجود آمدن قانون جدیدی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شده است. قانونی که این دو باشگاه را موظف می نماید پیش از اقدام برای جذب مربی یا بازیکن خارجی، مجوز این کار را از وزارت ورزش و جوانان دریافت نمایند.

مسائل اقتصادی و همچنین مشکل انتقال ارز به حساب مربیان و بازیکنان، در چند ماه اخیر باشگاه ها و حتی فدراسیون فوتبال را دچار مسائل عدیده ای نموده است. از جمله ماجرای فسخ قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال و آندره آ استرماچونی با باشگاه استقلال که شرایط سختی را به کشور تحمیل کرد. در عین حال هنوز تکلیف گابریل کالدرون با باشگاه پرسپولیس معین نیست و این در حالی است که پرسپولیسی ها تکلیف بدهی برانکو ایوانکوویچ را هم معین ننموده اند.

مسئله به وجود آمده وزارت ورزش و جوانان را بر آن داشته است تا جذب مربی و بازیکن خارجی از سوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را منوط به کسب مجوز از این وزارتخانه کند.

با این تصمیم باشگاه های استقلال و پرسپولیس مجبور خواهند بود برای جذب مربی یا بازیکن خارجی، از وزارت ورزش و جوانان مجوز کسب نمایند تا به این صورت از تکرار اتفاقات اتفاق افتاده در ماه های اخیر جلوگیری به عمل آید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مجوز وزارت ورزش؛ شرط جذب مربی و بازیکن خارجی در استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز وزارت ورزش؛ شرط جذب مربی و بازیکن خارجی در استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید