مارپیچ ترین جاده هند؛جاذبه گردشگری متفاوت!

به گزارش باد صبا، راکش پولاپا عکاس خوش ذوق هندی هنگام عکاسی از ارگ کنداودو با جاده ای بسیار زیبا روبرو شد و شروع به عکاسی از آن کرد، وی با انتشار عکس های این جاده تعجب و شگفتی بسیاری از مردم را بر انگیخت، تصاویری که این عکاس ماهر از جاده پر پیچ و هم منتهی به ارگ کنداودو ثبت کرد، به سرعت در جهان انتشار یافته و سبب شهرت این جاده شد.

مارپیچ ترین جاده هند؛جاذبه گردشگری متفاوت!

خوب است بدانید که راکش پولاپا برای ثبت تصاویر زیبا از این جاده برنده مدال طلا آیوین در سال 2018 و جایزه کانن 2017 شد، همچنین بهتر است بدانید عکس های گرفته شده از جاده توسط این عکاس ماهر، کاملا طبیعی بوده و هیچگونه ویرایشی بر روی آن ها انجام نشده است البته باید توجه داشته باشید که برخی از عکس های کلی از جاده، ترکیب چندین عکس مختلف می باشد. همین امر سبب شد که این جاده نیز به لیست عجیب ترین جاده های مارپیچ جهان اضافه شود.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم این جاده به ارگ قدیمی کنداودو ختم می شود و بسیاری از گردشگران تور هند برای بازدید از این قلعه به جنوب شرقی هند می فرایند، خوب است بدانید که این ارگ از دوره چولا (قرن 14 میلادی) به جای مانده است و بازدید از آن می توانند اطلاعات بسیار ارزنده ای در رابطه با تاریخچه کشور هند در اختیار گردشگران تور هند قرار دهد.

منبع: گردشبان

به "مارپیچ ترین جاده هند؛جاذبه گردشگری متفاوت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارپیچ ترین جاده هند؛جاذبه گردشگری متفاوت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید