قاب های از جنس چرم کاکتوس برای آیفون!، عکس

به گزارش باد صبا، زومیت نوشت: شرکت OtterBox در CES 2024 از سری تازه قاب های گوشی آیفون از جنس چرم کاکتوس رونمایی کرد.

قاب های از جنس چرم کاکتوس برای آیفون!، عکس

از تلویزیون و ماشین لباس شویی گرفته تا ربات های انسان نما، همگی محصولاتی هستند که در رویداد CES به نمایش گذاشته می شوند؛ اما در این میان گاهی شاهد رونمایی از لوازم جانبی به وسیله شرکت ها هستیم. این بار OtterBox که به فراوری طیف وسیعی از کیس های محافظ آیفون شناخته می گردد، از عرضه قاب های نوی که از چرم کاکتوس ساخته شده اند، اطلاع داد.

  • سگ جنگی چابک روسیه که کنترل آن کار هر کسی نیست!/ عکس

طبق گفته OtterBox، قاب چرم کاکتوس سری Symmetry طراحی سفت و سختی دارد و از ویژگی های دیگر آن می توان به گوشه های تقویت شده به منظور جذب ضربه، لبه ای برجسته برای ایمن نگه داشتن دوربین، محافظت از نمایشگر و در نهایت محافظ +DROP اشاره نمود.

OtterBox از کاکتوس نوپال که بیشتر به نام گلابی خاردار شناخته می گردد، چرم اکسسوری های نو خود را تهیه می نماید. فراوری چرم کاکتوس به زمین، آب و منابع کمتری نسبت به فراوری چرم سنتی احتیاج دارد و هنگامی که بخشی از گیاه جمع آوری می گردد، بقیه آن برای برداشت مجدد در آینده زنده و سالم می ماند.

کیس های نو OtterBox در کنار بند چرم کاکتوس اپل واچ و کیف MagSafe ساخته شده از همان مواد به فروش می رسند. اولین قاب چرمی شرکت مذکور 60 دلار قیمت دارد و از بهار 2024 در دسترس خواهد بود.

برخی افراد حاضر در رویداد CES ادعا نموده اند که چرم کاکتوس OtterBox نسبت به جایگزین چرم اپل، یعنی FineWoven، بهتر است. از آن جایی ک قیمت گوشی بیشتر شرکت ها نسبت به گذشته افزایش یافته، بهتر است قابی را برای دستگاه خود انتخاب کنید که بتواند از آن محافظت کند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "قاب های از جنس چرم کاکتوس برای آیفون!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاب های از جنس چرم کاکتوس برای آیفون!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید