فعالیت 50 هزار هنرمند صنایع دستی در لرستان، ارائه آموزش های رایگان

به گزارش باد صبا، فرزانه عادلی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در حال حاضر بیش از 50 هزار هنرمند صنایع دستی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.

فعالیت 50 هزار هنرمند صنایع دستی در لرستان، ارائه آموزش های رایگان

وی با اشاره به تعداد هنرمندان صنایع دستی لرستان که به صورت مستقیم در این حوزه مشغول به فعالیت هستند گفت: در مجموع در حال حاضر 25 هزار هنرمند صنایع دستی به صورت مستقیم در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با اشاره به اقدامات انجام شده برای فعالیت مستمر این هنرمندان در سطح استان گفت: یکی از این اقدامات ارائه آموزشهای لازم به صورت رایگان به این هنرمندان صنایع دستی است.

عادلی با بیان اینکه دوره های آموزشی همیشه به صورت مستمر در همه شهرستانهای استان برگزار می گردد گفت: برای ارائه این آموزش های صنایع دستی از اساتید به نام و برجسته استان استفاده می گردد.

وی همچنین برپایی نمایشگاههای صنایع دستی در استان را یکی دیگر از اقدامات انجام شده در این حوزه برشمرد و گفت: همچنین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین میراث فرهنگی لرستان و صندوق کارآفرینی امید برای پرداخت تسهیلات لازم به هنرمندان صنایع دستی از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فعالیت 50 هزار هنرمند صنایع دستی در لرستان، ارائه آموزش های رایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 50 هزار هنرمند صنایع دستی در لرستان، ارائه آموزش های رایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید