سفر رمانتیک و گران قیمت ستاره منچستریونایتد بعد از مصدومیت!

به گزارش باد صبا، مارکوس رشفورد 240 هزار پوند برای اجاره هواپیمای بوئینگ 737 با ظرفیت بیش از 125 نفر برای سفر رمانتیک به نیویورک با نامزدش لوسیا لوی پرداخت.

سفر رمانتیک و گران قیمت ستاره منچستریونایتد بعد از مصدومیت!

به گزارش باد صبا به نقل از میرور، مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، در طول تعطیلات با نامزدش لوسیا لوی، 240 هزار پوند (299 هزار دلار) برای اجاره یک هواپیمای شخصی هزینه کرد.

این مهاجم خوش فرم که به علت مصدومیت از بازی در کنار هم تیمی هایش کنار گذاشته شد، خیلی زود در یک سفر عاشقانه با لوی در نیویورک دیده شد. طبق گزارش ها راشفورد 240 هزار پوند برای هواپیمای بوئینگ 737 هزینه نموده است که ظرفیت نگهداری 125 مسافر را دارد.

این فوتبالیست و لوسیا، هر دو 25 ساله، ماه گذشته پس از اینکه او به علت مصدومیت از بازی های انگلیس کنار گذاشته شد، به این سفر رفتند.

سفر رشفورد از انگلیس به نیویورک به علت مصدومیت انجام شد.

مارکوس - برترین گلزن منچستریونایتد در این فصل با 28 گل - در حال حاضر دوباره مصدوم شده است. او پس از بازی اخیر مقابل اورتون از زمین خارج شد.

یونایتد در هفته گذشته مصدومان دیگری هم داشت. پس از اینکه رافائل واران در اوایل بازی اول یک چهارم نهایی مصدوم شد، لیزاندرو مارتینز، بازیکن دفاعی تیم هم روز پنجشنبه مقابل سویا دچار شکستگی استخوان کف پا شد و تا سرانجام فصل از میادین دور خواهد بود.

اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد اعتراف کرد که مطمئن نیست این بازیکن انگلیسی پنجشنبه آینده بتواند بازی کند، اگرچه با توجه به مصدومیت مارتینز و واران، یونایتد بازی سختی در پیش خواهد داشت.

مارکوس تنها فوتبالیست مشهوری نیست که عاشق پرواز است. ستاره سابق یونایتد، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار همگی جت های شخصی خود را دارند.

منبع: همشهری آنلاین

به "سفر رمانتیک و گران قیمت ستاره منچستریونایتد بعد از مصدومیت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر رمانتیک و گران قیمت ستاره منچستریونایتد بعد از مصدومیت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید