سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودسر معرفی گردید

به گزارش باد صبا، بعدازظهر سه شنبه مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان رودسر با حضور علی داودی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودسر معرفی گردید

معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این جلسه با اشاره به اینکه دومین شهرستان سالمند گیلان است و اظهار کرد: با توجه به بالا رفتن سن افراد و باروری کمتر توجه به سلامت افراد جامعه از حساسیت بیشتری برخوردار است.

علی داودی با بیان اینکه سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان رودسر باید توجه بیشتری به موضوع سلامت در این شهرستان داشته باشد، ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمادگی لازم برای ساخت یک بیمارستان خیرساز 132 یا 92 تختخوابه در رودسر را دارد لذا تامین زمین مناسب از سوی مسئولان شهرستان رودسر برای احداث بیمارستان جدید لازم است.

سرپرست فرمانداری رودسر نیز در ادامه این جلسه اظهارکرد: با توجه به افزایش سالمندی در شهرستان رودسر نیازمند توجه ویژه به حوزه درمانی در این شهرستان هستیم.

علی وارسته بر ضرورت تامین نیروی انسانی و امکانات مناسب برای بیمارستان شهید انصاری رودسر تاکید نمود و اضافه نمود: انتظار می رود دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت رضایتمندی مردم شهرستان رودسر از وضعیت خدمات پزشکی حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع در این شهرستان داشته باشد.

آرش یوسفی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان رودسر در ادامه بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه سلامت تاکید نمود و گفت: کوشش می کنیم از ظرفیت های منطقه در راستای تقویت حوزه سلامت این شهرستان بهره گیری بهتری گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودسر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودسر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید