راه چاره شرکت دانش بنیان برای ضد عفونی استاندارد محیط کار

به گزارش باد صبا، با توجه به اینکه مدتی است موضوع فاصله ­گذاری اجتماعی از سوی وزارت بهداشت مطرح شده و به در حال اجرا است، اما با آغاز کسب ­وکارها و راه ­اندازی دوباره مشاغل، تحقق این امر سخت به نظر می ­رسد. البته با وجود اینکه ضدعفونی کردن محیط ­های کاری توسط ادارات و سازمان ­ها از سوی وزارت بهداشت اجباری شده، اما هنوز نگرانی ­هایی در خصوص ضدعفونی صحیح و کامل محیط ­های کاری وجود دارد. به همین دلیل، مدیران ادارات و سازمان ­ها در این مقطع حساس، وظیفه سنگینی به عهده دارند.

راه چاره شرکت دانش بنیان برای ضد عفونی استاندارد محیط کار

در این مقطع، انجام اقدامات ایمن و کم هزینه در زمینه ضدعفونی کردن محیط­های کاری توسط متخصصان این امر، می­تواند به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محل کار و حتی جلوگیری از انتقال آن به خانه یاری کند، حضور متخصصین ضدعفونی در محیط­ های کاری و منازل موجب کاهش استفاده از مواد ضد عفونی شده و هزینه­ها را نیز کاهش می­ دهد. البته با توجه به اینکه در مرحله حساسی از شیوع این ویروس قرار داریم، بهتر است عملیات ضدعفونی ادارات و محیط­ های کسب­ وکار و همچنین منازل به صورت دوره­ای انجام گردد.

متخصصین ضدعفونی سامانه پلاک با تشخیص نقاط پرخطر ادارات، مغازه ها و شرکت ها و همچنین ضدعفونی با مواد بدون خطر و بدون هیچ آسیبی ویروسها را از بین می برند و فضای ایمنی را برای کارمندان فراهم مینمایند.

نکته بسیار مهم این است که کار متخصصین شرکت پلاک، هیچ خللی در فرایند کاری اداره ها، شرکت ها و مغازه ها ایجاد نمی نمایند. مواد استفاده شده توسط پلاک احتیاج به شستشو ندارند، و تمام محصولات مورد تایید وزارت بهداشت و FDA است. با توجه به بی خطر بودن این مواد و استفاده آن ها در صنعت مواد غذایی، رستوران ها و فست فودها هم می توانند به راحتی محل کار خورد را در اختیار متخصصین پلاک بگذارند تا آنها فضایی پاک را در اختیار مشتریان قرار بدهند.

تمیز کردن و ضد عفونی تجاری و اداری، ضد عفونی و تمیز کردن عمقی منازل، ضد عفونی خودرو، تست اولیه کرونا (تشخیص ملکولی PCR)، تست اولیه تشخیص بیماری های ویروسی که شامل 4 فاکتور و شاخص خونی است، تست قطعی کرونا و تشخیص سرلوژی و تست آنتی بادی از جمله خدماتی است که سامانه پلاک به شما ارائه می دهد. نکته حائز اهمیت این است که در حین کار این متخصصین، هیچ خللی در کار پرسنل و کارمندان ایجاد نمیگردد.

سامانه پلاک سعی دارد با ارایه خدماتی مثل نظافت و ضدعفونی محل کار به همراه آزمایش ­های غربالگری منطبق با پروتکل ­های استاندارد که همسو با دستورالعمل ­های وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی است، نگرانی هموطنان مان را رفع کند.

منبع: ایرنا زندگی

به "راه چاره شرکت دانش بنیان برای ضد عفونی استاندارد محیط کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه چاره شرکت دانش بنیان برای ضد عفونی استاندارد محیط کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید