خشم یوونتوسی ها از بیانیه بنفیکا برای اعلام انصراف از خرید پرین

به گزارش باد صبا، بیانیه ای که باشگاه شهر لیسبون پرتغال برای اعلام خبر تعویق خرید دروازه بان بانوی پیر منتشر نموده، خشم مسئولان یوونتوس را به همراه داشته است.

خشم یوونتوسی ها از بیانیه بنفیکا برای اعلام انصراف از خرید پرین

به گزارش باد صبا و به نقل از شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، بیانیه ای که باشگاه بنفیکای پرتغال برای اعلام خبر انصرافش از جذب ماتیا پرین به دلیل رد شدن این دروازه بان ایتالیایی در تست پزشکی منتشر نموده است، مسئولان باشگاه یوونتوس را خشمگین نموده و حالا محتمل است که آنها دروازه بان ملی پوش خود را به دیگر مشتری پرتغالی اش پورتو بفروشند.

بعضی شایعات حاکی از آن بودند که سنگربان سابق جنوا به دلیل بعضی مسائل در تست پزشکی باشگاه بنفیکا پذیرفته نشده، اما ظاهراً در پشت صحنه روند مذاکرات دو باشگاه همچنان ادامه داشته است. برنامه دو باشگاه این بود که پرین به عنوان بازیکن قرضی با بندی اجباری برای خرید قطعی او در صورت انجام تعداد مشخصی بازی برای قرمزپوشان لیسبون راهی پرتغال گردد، اما بیانیه ای که بنفیکایی ها منتشر نموده اند باعث نارضایتی بانوی پیر شده است. گویا باشگاه بنفیکا بدون اینکه هیچ هشداری در مورد مشکل پرین به یوونتوس بدهد، در بیانیه اش به مصدومیت کتف پرین و لزوم یک دوره ریکاوری چهار ماهه برای او اشاره نموده است.

این مسئله باعث افزایش تنش ها میان دو باشگاه شده و اکنون شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام نموده است که امکان به بن بست خوردن راستا انتقال پرین به لیسبون وجود دارد. در شرایط فعلی پرین باید به تورین برگردد تا در ماه های آینده تست های بیشتری برای ارزیابی وضعیت او انجام گردد و به فرض اینکه توافق میان دو باشگاه پابرجا باشد، او به محض رفع شدن مشکلش به بنفیکا خواهد پیوست. در همین حال پورتو، تیمی که نیم نگاهی به وضعیت پرین دارد، تماسی با باشگاه یوونتوس داشته است تا درباره امکان خرید پرین با بانوی پیر وارد مذاکره گردد.

پرین تابستان سال گذشته پس از جدایی بوفون از یوونتوس به بیانکونری پیوست، اما در اکثر هفته ها زیر سایه وویچخ شزنی قرار داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خشم یوونتوسی ها از بیانیه بنفیکا برای اعلام انصراف از خرید پرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم یوونتوسی ها از بیانیه بنفیکا برای اعلام انصراف از خرید پرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید