جان تازه بر پروژه های راه و شهرسازی استان زنجان با تخصیص اعتبارات

به گزارش باد صبا، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: باتخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور پروژه های راه و شهرسازی این استان جان تازه ای گرفته اند.

جان تازه بر پروژه های راه و شهرسازی استان زنجان با تخصیص اعتبارات

اصغر اسماعیلی، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان به مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان زنجان در بخش راه سازی اشاره نمود و گفت: پروژه محور زنجان به بیجار پروژه محور قیدار به کبودرآهنگ، کلور و درام و پروژه بناب و منجیل جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری بودند.

او اضافه کرد: با تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری در سال 1400 پروژه های راه سازی در استان زنجان جان گرفتند و با روند خوبی اجرا می گردد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان، گفت: اعتبارات پروژه های سفر دو ساله است و در این راستا بخشی از اعتبارات هم در سال 1401 اختصاص می یابد.

اسماعیلی ادامه داد: تزریق به موقع اعتبارات باعث می گردد پروژه های حوزه راه با سرعت خوبی جلو برود و این مهم رضایتمندی مردم را هم در پی دارد.

او با بیان اینکه سه پروژه مهم راه سازی استان زنجان در مقیاس بزرگراهی است، گفت: محور زنجان به بیجار، محور زنجان به سلطانیه- ابهر و محور زنجان به سمت قیدار و کبودرآهنگ جزو سه پروژه مهم در بخش بزرگراهی است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه در استان زنجان بیش از 130 کیلومتر بزرگراه داریم، گفت: با جذب اعتبارات خوب و به موقع تا سال 1404 با اجرای سریع پروژه های مذکور بیش از 100 کیلومتر به مقدار بزرگراه های قبلی استان اضافه خواهد شد.

اسماعیلی اضافه کرد: این استان 200 کیلومتر آزادراه دارد و از این مقدار 105 کیلومتر آزاد راه زنجان به سمت تهران بوده و 95 کیلومتر هم به سمت تبریز است.

او با بیان اینکه ظرفیت آزاد راهی این استان تکمیل است، گفت: خوشبختانه در بخش آزاد راهی در سطح کشور شرایط خوبی داریم.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان، با اشاره به اینکه 750 کیلومتر راه فرعی، 350 کیلومتر راه اصلی و چهار هزار و 200 کیلومتر راه روستایی داریم، بیان داشت: مجموع راه های استان بیش از 5 هزار و 500 کیلومتر است.

باد صبا زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جان تازه بر پروژه های راه و شهرسازی استان زنجان با تخصیص اعتبارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان تازه بر پروژه های راه و شهرسازی استان زنجان با تخصیص اعتبارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید