توسعه کشت گلخانه ای به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار است

به گزارش باد صبا، فرماندار بوشهر گفت: توسعه کشت گلخانه ای به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار است و باید همکاری ویژه ای در این زمینه انجام شود.

توسعه کشت گلخانه ای به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار است

به گزارش از ، عباس جمشیدی در نشست ستاد اقتصادی مقاومتی شهرستان بوشهر با تاکید بر گره گشایی از مسائل مردم، بیان نمود: مسائل توسعه کشت گلخانه ای در شهرستان بوشهر رفع شود.

او با بیان اینکه باید در زمینه توسعه کشت گلخانه ای و طرح های حوزه کشاورزی تسهیل شود، مطرح کرد: باید دست سرمایه گذاران را بگیریم و کمک کنیم تا شاهد تسریع در اجرای طرح های حوزه کشاورزی باشیم.

فرماندار شهرستان بوشهر خواستار تسهیل و تسریع در صدور اسناد شد و بیان نمود: برخی از بهره برداران از عدم همراهی برخی از بانک ها گلایه دارند که انتظار داریم همکاری و مشارکت لازم از سوی بانک ها به خوبی انجام شود.

جمشیدی با اشاره به اینکه مشکل آب مربوط به گلخانه ها باید در سریع ترین زمان حل شود، تاکید کرد: باید در این حوزه با نگاه مثبت و حرکت انقلابی حرکت کنیم تا مسائل رفع شود.

او اضافه نمود: شرایط کشور به گونه ای است که باید تلاش مضاعفی برای رفع مسائل داشته باشیم و هر چه سریع تر نسبت به رفع گره های پیش پای تولید اقدام کنیم و زمینه توسعه بیش از پیش فراهم شود.

فرماندار شهرستان بوشهر تاکید کرد: وظیفه داریم از هر راهی برای رفع مشکل مردم استفاده کنیم و واحد های غیرفعال را نیز فعال کنیم و زمینه برای توسعه تولید و افزایش کشت گلخانه ای فراهم شود.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توسعه کشت گلخانه ای به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه کشت گلخانه ای به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید