تجهیز ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به امکانات جدید مقابله با کرونا

به گزارش باد صبا، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تجهیز ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به امکانات جدید برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا خبر داد.

تجهیز ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به امکانات جدید مقابله با کرونا

به گزارش گروه اجتماعی باد صبا، محمود ترفع درباره آغاز به کار 20 دستگاه پیشرفته مه پاش موسوم به فوگر در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت، اظهارداشت: این مه پاش ها که به منظور پخش مواد ضد عفونی کننده تحویل سامانه های اتوبوسرانی پایتخت شده اند، از امروز کار خود را آغاز کردند.

وی در خصوص دلیل به کارگیری دستگاه های مجهز مه پاش در ناوگان اتوبوسرانی تهران گفت: این دستگاه ها به منظور ضد عفونی کردن پرحجم و در عین حال، دقیق تر و کامل تر اتوبوس ها و افزایش سرعت و ارتقای کیفیت عملیات ضد عفونی به کار گرفته شده اند.

ترفع در خصوص نحوه عملکرد دستگاه های جدید مه پاش نیز توضیح داد: این دستگاه ها مواد ضد عفونی کننده را مانند دستگاه بُخور سرد، پودر می کنند و به تمام منافذ اتوبوس ها نفوذ کرده و آنها را تحت پوشش کامل قرار می دهند.

وی با اعلام اینکه راهبری دستگاه های مه پاش را اپراتورهای آموزش دیده بر عهده دارند، تاکید کرد: این اپراتورها مجهز به لباس های مخصوص و ماسک های فیت فیس کارتریج دار کلر موسوم به ماسک های ضد ویروس هستند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام نمود: این 20 دستگاه مه پاش در شرایط سخت تحریم های ناجوانمردانه به دشواری وارد کشور شده و از گمرک ترخیص شده و اگر اراده شهردار تهران و پشتیبانی ها و پیگیری های ایشان نبود، ورود این دستگاه ها به کشور و فعالیت آنها در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت هرگز امکان پذیر نمی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تجهیز ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به امکانات جدید مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به امکانات جدید مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید