بی&zwnjخانمانی در لندن به بی&zwnjسابقه&zwnjترین سطح نزدیک می&zwnjشود

به گزارش باد صبا، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت بر اساس آخرین آمار گزارش داده که بی خانمانی در شهر لندن در حال نزدیک شدن به بی سابقه ترین سطح است.

بی&zwnjخانمانی در لندن به بی&zwnjسابقه&zwnjترین سطح نزدیک می&zwnjشود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت گزارش داده که بی خانمانی در شهر لندن، پایتخت انگلیس در حال نزدیک شدن به بی سابقه ترین سطح است.

پایگاه روزنامه ایندیپندنت بر اساس آخرین آمار نوشته در حال حاضر شماری از خانوار هایی انگلیسی در این شهر در مکان های مسکونی موقت زندگی می نمایند و 89 هزار و 850 کودک نیز جشن کریسمس سال جاری را در خانه های موقتی می گذرانند.

این روزنامه انگلیسی همچنین بر اساس آخرین برآورد ها گزارش نموده که در حال حاضر بیش از 700 نفر، شب را در خیابان های لندن سپری می نمایند و مقام های مناطق این شهر نیز برای 2 هزار و 500 نفر امکانات مسکونی فراهم نموده اند.

شورا های شهر لندن و یک گروه فراحزبی به نمایندگی از 32 منطقه این شهر ابراز نگرانی نموده اند که فراهم آوردن پناهگاهی برای بی خانمان های این شهر در طول ماه های زمستان علاوه بر شیوع ویروس کرونا به چالش دیگری برای آنها تبدیل شده است.

روزنامه ایندیپندنت همچنین نوشت فشار بی خانمانی در سال های آینده در این شهر افزایش خواهد یافت؛ زیرا تجزیه و تحلیل هایی نشان می دهد که هزینه بی خانمانی در سال 2020 و 2021 به دلیل شیوع کرونا تا 108 میلیون پوند افزایش یافته است.

پیش تر نیز یک نهاد آنالیز نماینده مسائل مسکن در انگلیس گفته بود به دلیل عدم توانایی بعضی مردم این کشور در پرداخت اجاره بها، 45 هزار خانوار بریتانیایی احتمالاً بی خانمان خواهند شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "بی&zwnjخانمانی در لندن به بی&zwnjسابقه&zwnjترین سطح نزدیک می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی&zwnjخانمانی در لندن به بی&zwnjسابقه&zwnjترین سطح نزدیک می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید