بولونیا و کیه وو مقابل حریفان پیروز شدند

به گزارش باد صبا، تهران - خبرنگاران- تیم های بولونیا و کیه وو در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا برابر سامپدوریا و لاتزیو به پیروزی رسیدند.

بولونیا و کیه وو مقابل حریفان پیروز شدند

به گزارش عصر شنبه باد صبا؛ تیم بولونیا در استادیوم رناتو دلارا میزبان سامپدوریا بود و حریف خود را با نتیجه 3 برصفر شکست داد.

ابتدا لورنزو تونلی مدافع سامپدوریا در دقیقه 55 به اشتباه دروازه خودی را گشود و در ادامه اریک پولگار و ریکاردو اورسولینی برای تیم بولونیا گلزنی کرد.

تیم بولونیا با کسب هر سه امتیاز این دیدار 34 امتیازی شد و با 2 پله صعود در صندلی پانزدهم نهاده شد. سامپدوریا نیز با 48 امتیازدر رده نهم باقی ماند.

در دیگر دیدار همزمان، لاتزیو مقابل تیم کیه وو بازنده شد. در این دیدار که در استادیوم المپیکو شهر رم برگزار گردید، میزبان با نتیجه 2 بر یک مغلوب میهمان از پیش سقوط نموده خود شد.

برای کیه وو در این دیدار امانوئل ویگناتو در دقیقه 49 و پرپاریم هتامتش در دقیقه 51 گلزنی کردند. تنها گل لاتزیو در این دیدار را فیلیپ ساسیدو به ارمغان آورد.

*نتایج سایر دیدارهای برگزار گردیده از این قرار است:

ادوینزه یک ساسولو یک

کالیاری یک - فروزینونه صفر

امپولی 2 - اسپال 4

جنوا صفر - تورینو یک

پیش از این دیدار تیم پارما در نخستین دیدار این هفته از لیگ فوتبال باشگاه های ایتالیا میزبان آ.ث میلان بود و با گلی که برونو آلوز مدافع پرتغالی و 37 ساله در دقیقه 87 به ثمر رساند از شکست گریخت و به تساوی یک بر یک رسید.

ورزشی**9144**3783**

منبع: ایرنا

به "بولونیا و کیه وو مقابل حریفان پیروز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بولونیا و کیه وو مقابل حریفان پیروز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید