بحران خواب در آمریکا از ترس کرونا

به گزارش باد صبا، نتایج یک تحقیق نشان داد: بیش از سه چهارم از آمریکایی ها در بحبوحه همه گیری بیماری کووید-19 دچار اختلال خواب شده اند.

بحران خواب در آمریکا از ترس کرونا

به گزارش باد صبا، در این آنالیز آمده است: با همه گیری بیماری کووید-19 ده ها هزار نفر از مردم آمریکا جان خود را از دست داده و زندگی روزانه بیشتر آنان با اختلال روبرو شده است. بسیاری از مردم این کشور به دلیل ترس و اضطراب از شرایط آینده به مشکل بی خوابی دچار شده اند.

در این آنالیز محققان به مطالعه روی الگوی خواب 1014 نفر در دوران همه گیری بیماری کووید-19 پرداخته که تعیین شد: الگوی خواب 77 درصد از این افراد تحت تاثیر شیوع کروناویروس قرار گرفته است.

شرکت نمایندگان در این مطالعه بین 18 تا 65 سال بوده و بیش از نیمی از آنان زن بوده اند.

به گفته محققان آمریکایی 48 درصد از این افراد اظهار نموده اند که اضطراب عامل اصلی بیدار ماندن آنان است. همچنین 26 درصد دیگر به دلیل نگرانی در رابطه با سلامت اعضای خانواده دچار بی خوابی شده اند. علاوه براین، 23 درصد به دلیل تنهایی یا رعایت نکردن برنامه خواب منظم دچار مشکل شده اند.

به گزارش باد صبا به نقل از اسپوتنیک نیوز، همچنین این افراد به این پرسش که چگونه به بهبود فرایند خواب خود یاری می نمایند پاسخ داده و تعیین شد: این افراد با خودداری از پیگیری اخبار، مطالعه کتاب پیش از خوابیدن، مصرف مکمل ها، مدیتیشن و یوگا به دنبال خواب راحت هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بحران خواب در آمریکا از ترس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران خواب در آمریکا از ترس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید