اینتر قیمت پیشنهادی خود را برای آرژانتینی مغضوبش بیان کرد

به گزارش باد صبا، تهران- خبرنگاران- باشگاه اینتر میلان قیمت پیشنهادی خود را برای فروش مهاجم آرژانتینی و دردسر ساز خود خاطرنشان کرد.

اینتر قیمت پیشنهادی خود را برای آرژانتینی مغضوبش بیان کرد

به گزارش باد صبا، روزنامه آ. اس اسپانیا روز دوشنبه نوشت: باشگاه رئال مادرید بازار جابجایی اروپا را در جستجوی یافتن مهاجمی 6 دانگ به دقت زیر نظر گرفته و این در حالی است که نام مائورو ایکاردی مهاجم باشگاه اینتر میلان ایتالیا به شکلی فزاینده در مادرید بر سر زبان ها افتاده است.

براساس گزارش رسانه ها، نمایندگان تیم مادریدی هفته گذشته با اینتر برای جذب ایکاردی مذانموده نموده اند و تیم ایتالیایی قیمت خود را برای فروش وی 80 میلیون یورو عنوان نموده است.

با این وجود، با توجه به ابراز تمایل باشگاه های یوونتوس و ناپولی برای جذب مهاجم آرژانتینی، قیمت مطرح شده به نظر افزایش خواهد یافت.

بدنبال خلع شدن ایکاردی از بازوبند کاپیتانی نراتزوری در فوریه و همچنین نیمکت نشینی مرموز وی از آن تاریخ به بعد، روابط مهاجم آرژانتینی با این تیم تیره و تار شده است و زمان حضور محدود وی در سری آ علاوه بر این موجب شد تا لیونل اسکالونی سرمربی آلبی سلسته نیز در تازه ترین فهرست اعلامی خود برای بازی های محبت آمیز اواخر ماه مارس، نام وی را از قلم بیاندازد.

هفته گذشته قرار بود هیاتی از سوی رئال با نمایندگان ایکاردی ملاقات نمایند اما بازگشت ناگهانی زین الدین زیدان به برنابئو و مراسم معارفه مجدد وی به عنوان سرمربی سفیدپوشان، سفر هیات اعزامی به میلان را به تعویق انداخت، اما نمایندگان باشگاه در ادامه جلسه ای را با واندا نارا همسر و مدیر برنامه های ایکاردی ترتیب دادند.

در حالی که ایکاردی گزینه اصلی تیم مادریدی محسوب می گردد، هری کین مهاجم باشگاه تاتنهام نیز در فهرست تحت تعقیبان رئال واقع شده است اما با توجه به قیمت پیشنهادی تاتنهام برای وی (350 میلیون یورو) و همچنین کلیدی بودن وی در ترکیب تیم تحت راهنمایی مائوریتسیو پوچتینو، ربودن مهاجم 25 ساله انگلیسی از شمال لندن کار به مراتب سخت تری برای کهکشانی ها محسوب می گردد.

ورزشی**3991**1067**

منبع: ایرنا

به "اینتر قیمت پیشنهادی خود را برای آرژانتینی مغضوبش بیان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر قیمت پیشنهادی خود را برای آرژانتینی مغضوبش بیان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید