افزایش سه برابری حجم ترددهادر ورودی مهران، اعمال محدودیت های ترافیکی بیشتر به سمت پایانه مرزی

به گزارش باد صبا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: با توجه به افزایش بار ورودی به شهر مهران، محدودیت های بیشتر به سمت پایانه مرزی اعمال می شود.

افزایش سه برابری حجم ترددهادر ورودی مهران، اعمال محدودیت های ترافیکی بیشتر به سمت پایانه مرزی

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت:نمودار های آماری گویای افزایش سه برابری میزان تردد ها نسبت به روز های قبل در ورودی شهر مهران است.

او با بیان اینکه حجم ترافیک در ورودی شمالی مهران سنگین تراز سایر مدخل های ورودی است اضافه نمود:زائران درصورتیکه با خودوری شخصی قصد ورود به شهر را دارند از کمربندی و مبادی شرقی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام اظهار کرد:مشاهدات میدانی حاکی از ترافیک سنگین صبحگاهی و شامگاهی و اوج بار به ویژه دراین ساعات درشهر مهران می باشد.

سرهنگ کهزادی در ادامه بیان کرد: به رغم افزایش میزان تردد ها، بحمدالله به واسطه همکاری خوب دستگاه های اجرایی و تلاش شبانه روزی همکاران شاهد ترافیکی نیمه سنگین و نسبتا روان درمهران هستیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ادامه داد:وسایل نقلیه شخصی خود را در پارکینگ های ورودی به شهر مهران پارک و با حمل و نقل عمومی و اتوبوس های واحد به پایانه مرزی مراجعه کنند.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش سه برابری حجم ترددهادر ورودی مهران، اعمال محدودیت های ترافیکی بیشتر به سمت پایانه مرزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سه برابری حجم ترددهادر ورودی مهران، اعمال محدودیت های ترافیکی بیشتر به سمت پایانه مرزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید