محتمل است هر لحظه بخشی از تهران فرونشست کند

به گزارش باد صبا، افشین حبیب زاده در مصاحبه با خبرنگاران با بیان این که تنهاچاره حفره های زیر زمین در تهران اسکن مستمر خیابان های اصلی و فرعی تهران است گفت : اکنون دستگاه های ثابت اسکن در شهر تهران وجود دارد اما این دستگاه ها احتیاج ما را رفع نمی کند، زیرا باید به وسیله اسکن متحرک نقاط بحرانی و خطرآفرین شهر به صورت مستمر پایش گردد.

محتمل است هر لحظه بخشی از تهران فرونشست کند

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: متاسفانه دستگاه های متحرک برای اسکن شهر تهران وجود ندارد و از ماه ها پیش برای خرید این دستگاه ها اقدام گردیده اما هنوز خریداری نگردیده است و بارها هم در این باره تذکر داده ایم.

وی تأکید کرد: تا زمانی که این دستگاه ها خریداری نشود همچنان مشکل فرونشست زمین برای شهر تهران وجود دارد و محتمل است که هر لحظه بخشی از زمین فرونشست کند که این موضوع برای شهر تهران خطرناک است.

افشین حبیب زاده چندی پیش در هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: شهر تهران به صورت جدی با خطر فرونشست زمین و ایجاد فروچاله ها روبرو است و هر چند وقت یک بار نمونه ای از این مساله در نقطه ای از شهر از جمله در اتوبان ها و معابر اصلی شهر رخ می دهد. فرونشست زمین و فروچاله ها امکان تبدیل شدن به بحران را دارند.

وی به معاونت فنی عمرانی شهرداری تذکر داد و اضافه کرد: این موضوع با امنیت جانی شهروندان ارتباط مستقیم دارد و باید در اولویت کاری قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "محتمل است هر لحظه بخشی از تهران فرونشست کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محتمل است هر لحظه بخشی از تهران فرونشست کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید